Service

I en alltmer konkurrensutsatt ekonomi suddas gränserna mellan service och försäljning ut. Människor som jobbar inom serviceyrken förväntas förutom att bidra med utmärkt service även leverera försäljning. Vår personal får därför jobba i projekt som omfattar både service och försäljning integrerat för att kunna möta våra kunders behov via digitala kanaler.

Hos oss får medarbetarna framförallt lära sig att lära. På Davvero arbetar unga, drivna personer som också tränas i social kompetens som till exempel att samarbeta, motivera sig själv och hur man uppträder, vilket värderas allt högre oavsett vad man ska arbeta med.

Exempel på de tjänster vi erbjuder är handläggare, kundservicemedarbetare, eller kundcentermedarbetare inom branscher som till exempel bank, försäkring, telekom och energi.

Försäljning

När hyperkonkurrensen i världen växer blir säljarens roll att beskriva, förtydliga och förklara vad olika tjänster innebär snarare än att övertyga om ett behov som i själva verket inte existerar. Det ställer allt högre krav på självständighet, flexibilitet och initiativtagande hos personalen.

Kunden måste förstå sitt eget behov och det blir därför säljarens roll är att formulera frågor som hjälper kunden att identifiera sitt behov.

Hos Davvero får medarbetarna framförallt lära sig att lära oavsett vad man ska arbeta med. Vi fastställer därför individernas prestationer och de personliga egenskaperna värderas för att möta våra kunders behov.

Exempel på tjänster vi erbjuder är mötesbokare, säljare eller key account manager inom branscher som till exempel bank, försäkring, telekom och energi.

IT

Dagens tekniska framsteg ställer allt högre krav på att användaren förstår sitt eget behov. Vår personal lär sig därför att svara på de frågor som aldrig ställs, eftersom det viktigaste är att användaren förstår hela sammanhanget och inte bara att den IT-kunniga medarbetaren ger rätt information.

För att kunna möta de utmaningar som tekniken ställer oss inför räcker det inte längre med att bara göra som det står i arbetsbeskrivningen. Det krävs av såväl programmerare som helpdesk-personal att självständighet och initiativförmåga går hand i hand med pedagogik och strävan efter att förstå behov och sammanhang. Vi lär vår personal att lära, och bygger tillsammans Davveros ledord träning ger färdighet för att kunna möta dagens och framtidens tekniska utmaningar.

Exempel på tjänster vi erbjuder är IT-support, helpdesk, programmerare, nätverkstekniker, webdesign, testare och 1st Line-support inom branscher som till exempel bank, försäkring, telekom och energi.